bloggen flyttad.

Japp så var även min blogg flyttad eller hur det var. Nytt allting. Ser ganska spexat ut.
Idag är det fredag, löning för dom flesta utom mig. Jag får såklart min på måndag. SUCK. Det är för att jag inte ska få göra något i helgen. Men det tänker jag iallafall, ska låna pengar av mamma till att åka till Kolmården imorgon =) Yeey! Ska bli så himla skoj! Och bra väder verkar det bli imorgon också så det blir nog as bra.
Idag har jag inte hunnit med jätte mycket men ändå en del. Gick upp väldigt sent eftersom jag hade dunder svårt att sova inatt. Tänkte annars att jag skulle gått upp väldigt tidigt för att ta en härlig morgon promenix. Men icke. Jag tog promenaden vid 12 istället. Har hängt tvätt, powerwalkat på 30 min och efter det en lunch med mamma och hennes vännina Susanne, vilket var väldigt trevligt. Åt som vanligt på Stinsen som är mitt och mammas nya "inne hak".
Så nu är jag hemma och tänkte ta mig ut i den fantastiska solen och läsa vidare i min Håkan bok som legat och dammat på tok för länge nu.
Mer idag vet jag inte vad jag ska pyssla med. Vet att jag ska hämta mamma från jobbet och köpa med oss mat hem. Pizza! Muums. Nu när man varit duktig i flera dagar måste man få synda lite. Har faktiskt gått ner ytterligare ett kilo till min stora häpnad och lycka. Nu är jag verkligen på G åt rätt håll.
Det är sådana stunder när man ställer sig på vågen och inser att det gör nytta när man försöker, visst det tar tid men det går. Så idag är jag väldigt glad åt att det går och försöker inte bry mig om vissa bekymmer som är runt omkring.
Fick även min beställning från Nelly.se idag, ett par jeans skit snygga och såklart för stora. BLÄ. Så bara att skicka tillbaka och byta. Fan jag som ville ha dom i helgen.
Nej nu är det solen som väntar.

du har något bättre än dom, kärlek som vår har aldrig funnits nångång...

Kommentarer
Postat av: Rosie!

Du är ju super duktig som gått ner ett kilo till! Men du har gått ner tillräckligt nu tycker jag! =D Nu räcker de! Puss puss Babe!

2008-05-23 @ 22:00:26
Postat av: angelique

rosie: haha jag har snaaart nått mitt mål :D

2008-05-25 @ 17:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback