snö.

Hm jaa vart tusan kom det ifrån? Och inte så lite heller. Var ju ute med Victor och Casper på promenad och bus såklart, men vi var inte ute speciellt länge måste jag säga. Okej med regn, men vi ledsnade när det blev mer och mer, och efter ett tag blev det till slut snöblandat regn så då var det ju bara att gå hemåt.
Så när jag kom hem så blev det ganska så snart bara snö.

image609  image610

Så här såg det ut för drygt 2 timmar sedan. Och det har inte slutat snöa ännu.

Man börjar ju undra, vart tusan tog våren vägen? Jag som köpt vårjacka och allt. Som jag inser bli lite kylig att gå i nu må jag säga. Haha. =) Hör nu på vädret på 4an också att det kommer fortsätta en del imorgon, snöblandat regn. Vad ska man säga? I dont know. Jag vill ju bara ha vår nu.
Ska låna lite bilder från min bror sen också som han tagit och lägga upp här, dom är nog lite mer "proffsiga" än mina snöbilder. Haha.

Här är han med kameran han promt vill köpa. Sisodär ett par tusen lappar senare...

image611 

image613

Och eftersom jag inte har tålamod att ta bort det som inte behöver synas på bilderna så får det se ut såhär. =)
Bror min tar kort på våra marsvin. =)

Nu ska jag försöka hitta lite låtar.

men det var bara nåt som kom över mig när jag gick gatan fram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback