oj oj oj.

Long time no see. Som man säger. Haha. Jag har verkligen inte haft tid att blogga faktiskt, har inte ens suttit vid datorn sedan jag skrev sist. Alltså i måndags. Vilket faktiskt är en ganska stor bedrift av mig tycker jag, brukar kunna unna datorn ett par minuter, men inte nu tydligen. Jag har jobbat och tränat så det har helt enkelt inte funnits ork till att blogga eller ens kolla på datorn.
Idag kom min farmor och plastfarfar till oss, jag som tänkt en massa typ städa, bädda rent osv osv osv. Men eftersom vi hade en sjuk på jobbet så fick det bli till att jobba idag. Skit också. Men enligt farmor så "var det så fint att man knappt vågade röra sig där inne" Joo men tjena. Haha. Aja tur att hon är nöjd det är ändå hon som ska "bo" där.
Men skönt iallafall med lite extra timmar och pengar såklart. Så jag klagar inte. =) Dom ville i och för sig att jag skulle jobba imorgon med men då sa jag verkligen nej. Det går inte imorgon, inte med tanke på att farmor och farfar ska knalla runt själva där hemma. Haha. Inte för att dom går vilse eller så utan snarare sällskapet. =) Pizza blir det imorgon också, till farmors glädje. Haha kan man inte tro inte. Dom ska ju se sound of music musikalen imorgon så det hinns inte med någon galamiddag, blir restaurang på lördag istället. Mums. =)
Så nu eftersom att dom har okuperat mitt rum så sover jag dessa nätter hos Victor, till min glädje. Hehe. Känns skönt att vara ledig till tisdag nu faktiskt, hinna vara med Victor mer. =) Han har äntligen gått och klippt sig också, super fint faktiskt. =)
Dock ska nog han ut imorgon så det blir myskväll med mig och mig typ. Haha. Ska nog köpa mig lite candy och glo film. Något bra som går kanske?
Men på lördag är det då utgång för mig, Gabban och Jimmy so far. Säkert fler, vill någon hänga på så gärna för mig. =)
Men det var allt för denna gången, nu ska jag allt mysa med Victor =)
Ps. Håkans nya singel är fantastisk..
För en lång lång tid.

för man ser gårdakvarnar men man ser skiten med...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Var ska ni gå o när kommer ni in till stan? :)

2008-03-07 @ 23:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback