oj då.

Man kan säga att det blev en bra vila faktiskt. =) Dock känns magen fortfarande. Why why why?? Jag somnade efter 3 avsnitt på Vänner nerbäddad med täcke och en kudde i min nya soffa. Det var jätte skönt faktiskt. Kanske behövde det ändå. Måste ju må bra imorgon när vi har våran sista seriematch, på hemmaplan dessutom. Kommer kännas lite konstigt att sista seriematchen är imorgon faktiskt. Blir liksom helt annorlunda när det inte är matcher. Men bra blir det nog.
Nu ska jag fortsätta kolla på vänner faktiskt. Men jag blev otroligt förvånad att jag faktiskt somnade en timme. Brukar inte göra det, har inte gjort det på hur länge som helst. Men skönt var det. =)

och du var alldeles runt hörnet i kvarteret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback