jätte bra update.

Eller inte om man säger så. Suck. Har verkligen inte tid längre fast jag varit ledig sedan i torsdags? Vart har tiden tagit vägen? No idea. Men i helgen kan jag ju ha som bortförklaring att farmor och "farfar" varit här. =) Så därför kunde jag väl inte sitta vid datorn och vara asocial.
Men jag har haft en bra helg med goda middagar, utgång med bra vänner, mys med victor, bra filmer och godis, och en allmänt bra handbollshelg. (Trots egen förlust...) Men herrarna till elitserien och f-93 tog SM-guld i tumba idrottshus. Stort grattis! Grymt jobbat av dom lagen. =) Sjuk kul matcher också.
Idag måndag, seg seg seg seg dag. Blä. Sov på tok för länge också, Victor blev lika chockad han när han vaknade. Vi hade en del ärenden att utföra idag. Köpa hö till mina marsvin, åka till stan och kolla i en affär på söder som heter Provskor. (köpte såklart två par. Haha.) Kan lägga upp bilder senare. =) sola, och sedan skulle jag ju städa rummet och bädda sängen, och ringa scandic. Jag har gjort hälften av uppdragen so far. Men får väl ta tag i dom efter middagen. Men är så sjukt trött och seg. Blä.
Är iallafall nöjd med mina köp av skor. Skor kan jag aldrig få för mycket utav har jag märkt. =) Eller vad säger ni?
Ska jobba imorgon, onsdag och torsdag den här veckan. Känns helt okej faktiskt. Dock skulle jag börjat kl 12 på onsdag men så blir det såklart inte. Butikschefen ringde idag och undrade om jag inte skulle vilja jobba i haninge på onsdag istället 10-19. Kan ju vara skönt att byta plats lite tänkte jag och sa att det var okej. Det är en lite mindre butik än den vi har så kan ju vara kul för omväxlingsskull liksom =) Men torsdag är det ändå skönt att börja 12. Det är riktigt skönt med sovmorgon. Haha.
Men nu är det middag, är typ så hungrig så ska bli bra med lite mat i magen så jag orkar städa sen. =)

känns som om alla är äldre nu och ser efter varann...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback