inte längre orolig.

För när jag gick och kollade i brevlådan så där låg den. Håkan Hellström, För sent för Edelweiss.

image623

Gudomlig skiva. Att man ska behöva vänta så länge på kärlek det är ju sjukt. Jessica, tror du jag längtar mer till Göteborg nu eller!? Haha.

Så har det fixat sig med biljetter till en Svensson svensson inspelning som jag och pappa ska gå på. Redan nu på måndag kl 16.45 har vi fått plats. Det ska bli jätte kul verkligen! Har ju varit på en inspelning av Så ska det låta tidigare med Jimmy och Pia, det var faktiskt roligt. Klart det blir lite jobbigt efter ett tag men va fan. I´ve been there.
Så ska bli riktigt roligt att se en inspelning av Svensson svensson. Kul att göra något bara jag och pappa också. =)

jag e inte skyldig nån nåt längre...

Kommentarer
Postat av: Jonna

håkan, åh!

Postat av: Maria

har hört att den ska vara bra :)

nämen åh vad snäll du är hihi

2008-03-26 @ 19:45:56
URL: http://fashionstars.blogg.se
Postat av: angelique

Jonna: aa ungefär så är min reaktion också :)

Maria: den är guuuld! Kan inte sluta lyssna, har den till och med på jobbet nu :D haha! Säger inte för att vara snäll utan för att jag tycker det :)

2008-03-27 @ 17:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback