glad påsk.

Bättre sent än aldrig va? Jag har ju jobbat hela helgen och det bara fortsätter. Därför har jag inte haft tid för varken datorn eller bloggen. Sådant som händer.
Fick iallafall påskägg och en liten present. Mysigt som vanligt =) Jag som älskar ljus blev väldigt glad för den perfekta presenten till ägget.

image617

image618

Smaskens va? =) Jag har knappt hunnit äta något eftersom jag inte varit hemma. Men det lilla jag ätit så har det ju varit gott. =)
Igår var en bra dag faktiskt. Fick sluta prick kl 17 och alltså slippa stänga. Mera tid över till att fixa i ordning sig. Det var ju "storma-vilken-jävla-johans-nya-lägenhets-dax" Haha. Stackarn visste inget och har bott där i en vecka.
Kom iallafall hem en ganska bra tid, åt, gjorde mig i ordning och sedan iväg. Kommunalt? Har inte åkt buss på evigheter känns det som. Mötte upp alla på tåget och då var festen igång.
När vi väl var framme så var det bara att börja korka upp. Johan själv blev ju såklart förvånad över vårat lilla påhitt, men tur var att Åsa var där redan och höll honom hemma. Haha. Som Johan själv sa "Jag förstog att det var ni när jag hörde klirret i trappen" Är det så uppenbart? Tycker jag inte.
Vi blev iallafall ett stort gäng, som vanligt, på ca 15 personer. Hade en as trevlig kväll faktiskt och var hemma vid kanske halv 3. Pigg och glad imorse när jag skulle till jobbet, japp självklart. Tusen tack Åsa för skjutsen hem! =)
Nattis och Rosie, jag ska ordna med mallis resan. I promise.
Ikväll är det tv och snacks som gäller och sova tidigt. I need it. För imorgon är det jobb igen. Skönt att vi stänger kl 17 även då. Idag fick jag kila tidigare också, halv 5 redan. Toppen!
Imorgon träffar jag Victor också, har inte setts på ett par dagar pga att han har varit ute samt lanat (!). Kul kille liksom. Haha.

och jag undrar vad som händer i vår del av stan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback