Då var det bokat.

Så sinnessjukt bra! Haha. Nu är iallafall resan till Magaluf klar, har precis bokat och betalat in den första lilla avgiften. Vill ha augusti nu typ. Eftersom de andra redan bokat och deras hotell och flyg var fullbokat så fick jag och Hjalle boka eget. Haha. Så vi ska bo på ett hotell som heter Montenova Studios. Låter ju flashigare än vad det verkar. Men han hade bott där förra året tydligen så han sa att det är helt okej. Det lilla han minns såklart.
Så det ska bli super roligt att få åka i år igen med det underbara gänget. =)
Går verkligen och håller tummarna för att få semester nu bara, annars synd.

image621

Hotellet plus pool. Lite mysigt ser det ju faktiskt ut. =)

image622

Palma Nova. Antar att det är strändernas strand där. Haha. =) Fint verkar det iallafall.

Har ju kommit halvvägs på min bästaste dag iallafall, lönen är på kontot, resan bokad och promenaden med Victor och Casper avklarad. Men vart är dagens post och Håkans skiva? Det är min fråga. Sedan ikväll är det ju Lost också. Ska väl också försöka mig på att träna lite också. Men det får vi se hur det blir med den saken.

jag har aldrig sett nån så uppsnärjd i det blå...


Kommentarer
Postat av: Emilia

Seriöst så börjar jag typ gråta av att bara se bilden.. Åå jag vill dit igen! Då ska du få massor med tips på sånt du måste göra! :P Bla. gå till TreO och hälsa från mig :P

Postat av: stina

nu blev man ju avis :P

2008-03-27 @ 15:31:25
URL: http://stinalundstedt.blogg.se
Postat av: angelique

emilia: haha jag kan förstå det alltså! jaa gärna, pressa på mig massa grejer så hoppas jag hinna göra det mesta :D har ju faktiskt två veckor på mig :)

stina: haha, det var lite det som var grejen faktiskt :D jag är avis på mig själv :P

2008-03-27 @ 17:16:41
Postat av: Maria

Härliga bilder !! =)

2008-04-17 @ 22:33:45
URL: http://blooondiiie.blogg.se
Postat av: Martina

Ska själv dit nu i Augusti! Hur var hotellet?:)

2009-01-27 @ 21:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback