bild update.

Som utlovat. Faktiskt snabbare än jag själv trott, men det är för att jag ska bränna ut alla mina bilder för att kunna ta bort på datorn. Smart va? Och eftersom min dator är den mest sega så kanske det behövs. Iallafall förberedelser för att formatera den.
Men eftersom jag inte gillar mig själv på bild osv osv. Så skippar jag hårbilden. Ger ändå en sådan orättvis syn på det hela. För snyggt är det och jag är nöjd, det är viktigast. =)
Och jag har inte bästa kameran men här är min nya trench anyway.

image602

I like it och det är de som räknas. =)
Och självklart har jag inte hunnit börja kolla på vänner än, så kanske dags att slappna av lite.

jag har ramlat där förut och det är mer än bara nån sorlig kliché...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback