vilken midsommar.

Utan dess like. Men tack alla som var här! Hade verkligen hur kul som helst, hoppas ni också hade det! Man kan säga att det var drag. Kul att alla kunde komma också =)
Och utan man visste ordet av var kvällen över. Hann in till Alex bara några få ggr. Känns lite trist, men det var roligt som tusan. Vi lirade kubb, hus mot hus, mitt hus vann ju såklart! Haha. Suckers! Vi skulle även lirat brännboll, men det rann mer eller mindre ut i sanden faktiskt.
Vi började tidigt hos mig med dom som ville grilla, så runt 17 snåret när mamma och pappa lämnade byggnaden var det redan många som var bra på lyset. Innan kl 18 hade vi en som däckat. Läskig story dock. Men allt löste sig. Kl 19 började dom trilla in hos Alexandra också. Då drog det bara iväg kan man säga. Var nog inte någon som inte var slirig under kvällen faktiskt.
Kul också att Linda och hennes kille Jocke från Linköping kom hit också. Så sällan man träffar henne sen dom flyttade.
Aaa jag orkar inte berätta i detalj allt som hände för det går inte, då får jag nog skriva en novell. Midsommar 2008 får den heta.
Skönt att komma i säng ganska tidigt redan vid halv 4 somnade jag nog. Då hade också Tim hjälpt mig att städa undan det värsta. Tackar så mycket för hjälpen!
Får bli lite bilder från midsommar också för er som är intresserade. Enjoy!

                               

Det var delar av våran midsommar iallafall. Stört kul. Men missade såklart att ta kort inne hos Alexandra också. Nåja, jag är inte den som är den inte.
As skön lördag var det, pizza med delar av gänget från midsommar, 4 filmer senare, middag med familjen samt Linda, Jocke, Fetto Robin och Tim. Skönare dag får man ju leta efter.

Ikväll är det Sex and the city filmen, sååå efterlängtad. Stackars Jimmy som gör mig sällskap bara! Haha.

för du var solskenet, jag var ensam...

Kommentarer
Postat av: Emilia

Åå jag var och såg den nyss. HELT underbar! Eller hur? :)

Postat av: Angelique

emilia: jaa, heeelt sjukt bra :) var du på heron? isf såg vi den samtidigt :P

2008-06-22 @ 22:30:31
Postat av: Emilia

Aa jag var på heron fast den kl. 18, vilken var du på?

2008-06-23 @ 12:13:27
URL: http://emiliafashion.blogg.se/
Postat av: angelique

emilia: jag var på den som gick 18.30 :) så vi missade varandra precis :)

2008-06-23 @ 12:38:18
Postat av: Nathalie

kul kul kul midsommar, tack för det!! PUSS

2008-06-23 @ 16:58:29
Postat av: Emilia

aha hehe vi tänkte ta den men så tog vi den andra i sista sekund när jag såg att den gick på den större. Visst var den underbar :) Vilket slut :) Säger bara en sak: Aaaaaw :)

2008-06-23 @ 21:33:36
URL: http://emiliafashion.blogg.se/
Postat av: Rosie

Tacl själv för att vi fick komma ! =D You´re the man haha

2008-06-24 @ 17:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback