va fan då.

Självklart fast man gått och lagt sig innan kl 21 igår. Vilket inte har hänt någonsin så länge jag levt tror jag. Var hyffsat pigg när jag vaknade men kunde inte prata pga den svullna halsen och dragit på mig feber. Yes. Fantastiska midsommar håller på att försvinna iväg. Men känner mig faktiskt genast lite bättre. =) Har ju vilat hela dagen i sängen och druckit mycket vatten och fyllt på med lite frukost.
Inget ska få stoppa mig på midsommar =) Och imorgon ska jag tillbaka till jobbet. Har inte riktigt råd att vara hemma känner jag.
Brände en till skiva till midsommar igår också. Så nu har jag lite att gå på iallafall. Sen har jag ju många fler skivor som funkar också så det är löst. Nu ska jag bara kolla hur många som faktiskt kommer hit och äter. Förberedelserna börjar ju imorgon med allt och då vore det bra att veta hur många stolar och grejs man ska kirra. Annars kan det blir jobbigt.
Tror att allt löser sig allt eftersom ändå. Jag tänker inte ha panik för att jag inte är piggast i stan just nu.
Vidare med Vänner och ett glas cola.

för nu vet jag vad mina läppar är till för...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback