torsdag morgon.

Det har varit en bra torsdag så här långt. Var väl lite trött när jag vaknade trots att jag la mig sjukt tidigt igår. Kanske därför. Började morgonen med att sitta i massagestolen vi har här. Lovar att det var galet skönt. Haha. Ibland kan man får behöva vakna på ett bra sett. Och detta var det bästa.
Allt har rullat på bra måste jag säga, har lärt mig så pass mycket om maskinen jag är vid mest att jag kan köra ganska mycket själv. Både Peter och Janne tycker nog det är väldigt skönt. Framför allt om en ena trasslar kan jag ta den andra.
Imorgon är det fantastiska fredag. Ska bli så skönt äntligen helg. Den här veckan har gått ganska snabbt faktiskt. Så imorgon ska jag möta upp Robin i Sundbyberg för att slå ihjäl tid innan Tim ansluter och vi kan åka hem. Jag längtar inte tills dess dock. Trafiken kommer vara värre än värst då vill jag lova. Alla som ska på semester och så vidare. Får nog räkna med minst en timmes hemresa. Hatar köer.
Uppladdning för helgen iallafall. Och nu kanske man ska försöka jobba lite =)

när jag bara stannade på mitt rum och såg dagarna gå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback