tisdag.

Den här dagen var inte lik någon annan. Vaknade knappt av klockan imorse och trodde inte det var sant hur trött jag faktiskt var när jag äntligen fick upp ögonen. Det går ju alltid lättare när man väl är uppe, så nu har det inte varit så farligt, men visst är man trött.
Var hos Jimmy igår och glodde film, What happens in Vegas. Som jag alltid velat se. Den var bra faktiskt! Gillade den, förutsägbar, kärleks film typ. Helt i min smak som tjej. Efter det orkade ingen av oss hålla ögonen öppna trots att klockan bara var 8 så jag åkte hem.
Idag är första gången jag inte kunnat vara endast på ett ställe pga samtal hit och dit. Började efter 9 fikat, hann inte ens avsluta det innan receptionen ringde och sa att Vattenfall var här för att byta mätare. Springa runt med honom och väl tillbaka vid maskinen där jag ska vara så ringde receptionen igen, hisskillarna var här. Jahapp.
Nästan så man blev svettig av allt springade hit och dit och öppna dörrar och släppa in. Haha.
Inte fick jag stanna på min plats vid maskinen heller som för övrigt har strulat hela dagen så bara det har varit jobbigt, utan då var det dags att packa annat kaffe.
Jag gav upp när även den vägrade funka och gick på lunch istället. Så för att få lite lugn och ro och vänta på att dom ska bli klara med hissen sitter jag på pappas kontor (mitt just nu och 4 veckor framåt) och bloggar.
Men nu är det bara 4 timmar kvar på den här dagen och 2 timmar till fika! Yeey. Sen blir det hem och vila. Jag som ville till Allsång på skansen idag.. Håkan kör ju ikväll! Fast jag kommer se bättre om jag sitter hemma och kollar på tv än om jag skulle åka efter jobbet =)

och jag föll för nån på en fest nånstans...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback