söndag kväll.

Och jag är verkligen mör som få. Haha. Känns inge vidare bra faktiskt. Så ska man bära massor imorgon säkert och mina armar är döda. Braa där! Men det är bara att bita ihop inte mer med det.
Har verkligen inte gjort nånting idag känns det som. Skönt men också lite trist, man blir så himla trött. Städat har jag gjort iallafall, äntligen fick jag arslet ur vagnen och tog tag i det, och på 15-20 min var det klart. Att man inte gör det på en gång annars? Fattar inte, snacka om att jag blivit lat.
Efter det så satt jag mest vid datan och ugglade lite innan jag la mig i sängen och kollade på vänner. Det skulle jag inte gjort, för efter ett avsnitt somnade jag.. Såklart men men kommer lätt kunna somna ikväll efter matchen iallafall =)
Så nu kom Jimmy hit precis och vi ska kolla fotbollen och äta glass och jordgubbar. Sen kommer jag vara så trött att jag dör tror jag. Inte lätt att vara liten i en stor värld inte.
Och imorgon är det måndag igen. Men kort vecka och jag längtar till midsommar! Kommer bli så roligt =)
Nu, fotboll.

du var sötare än dom men jag slängde bort det igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback