ser ljuset i tunneln.

Endast 1 timme och 14 minuter kvar att jobba på denna otroligt sega måndag. Måndagar är inte kul, det är långt till helgen, man är seg och allt känns bara allmänt hopplöst.
Dock kan måndagar vara okej om det är korta veckor, som förra veckan. Men inte nu.
Nästa vecka dock så jobbar jag knappt 3 timmar på fredagen. Yeeey! Ska tatuera mig så då kan jag inte jobba. SYND.
Men det är ju inte förens nästa vecka det..
Jag blickar istället framåt till helgen, jaa det är tok långt dit och allt det där, men då är det country och det kommer nog bli galet iår. Precis som förra året. Holly smack.
Får se om jag tar med mig Robin och Tim hem direkt efter jobbet på fredag. Eller om dom får åka själva. Haha. Äsch det visar sig, som sagt många dagar dit än så länge.
Så jag roar mina tankar med musik på ipoden och att tänka på sex and the city filmen igår. SE DEN!



Kanske man ska gå och jobba, eller iallafall kolla på maskinerna när dom sköter sig själva. Dock har kvällsskiftet gått på nu så lite nytt folk att byta ord med.

du hade din chans, men det är över nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback