onsdagkväll.

Och eftersom jag inte gjort annat än att varit på promenad, suttit vid datorn, ätit och suttit vid datorn sedan jag kom hem från jobbet så känner jag mig extremt effektiv. Hur kan jag göra det? Joo jag har uppdaterat min pixbox faktiskt. www.aangelique.pixbox.se kika gärna in där! Det var en liten summering av vad som hänt senaste tiden.
Jag har en grym värk och kommer snart gå och lägga mig, måste bara lindra smärtan med smarrig glass och färska jordgubbar och glo på det inspelade Lost avsnittet från förra veckan. Så vi i våran familj väntade tills nu när det brukar visas för att se det. Samma känsla dock kan man spola förbi den förbannade reklamen. Underbart med andra ord. Och efter det kommer jag somna ovaggat kan man säga.
Har suttit och pratat med Fetto Robin typ hela tiden också. Känns som evigheter sedan vi pratade på msn, och såhär mycket. Det händer aldrig typ. Vi är sådana sjukt upptagna människor. Not.
Uppdaterar min Ipod också, börjar tröttna på musiken där i. FÖRUTOM Håkan Hellström såklart. Det går inte att tröttna på.
På fredag kl 20.00 på Gröna Lund står Håkan på scen. I will be there! Någon som vill följa med kanske? =)
Ska försöka komma till skansen den 24e också, någon som följer med då också kanske? Man kan inte missa den bästa helt enkelt.
Nu är det Lost, glass och jordgubbar! See you.

jag vaknade en morgon, från en dröm jag hade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback