midsommar fix.

Jag åkte till jobbet imorse trots feber. Jag kunde bara inte ligga hemma och få liggsår och drabbas av ännu mer tristess. Det gick bara inte. Dock var man ju inte den kryaste på stället. Hostig och jävlig så jobbade jag av det som behövdes sen vid 12 snåret drog jag mig mot stan för att möta upp Rosie och norsken Tommy, för att uträtta vissa ärenden på East street. Gick som smort som jag kan säga ibland.
Efter det direkt hem. Sova, trodde jag ja. Jag kom då också på att jag inte ätit sedan kl 05.30 så jag tog mig lite nudlar och duschade. Sedan var det ju bara att åka med till centrum för att inhandla allt inför imorgon.
Kom hem för en timme sedan typ och då var det ju bara att börja plocka och städa. Snart sova kanske? Nää men nu är det ju lite onödigt eftersom klockan är så mycket. Gå och lägga sig tidigt och upp sent. Hoppas jag iallafall.
Ska hämta Robin och Tim i huddinge imorgon också. Dom kommer ju må bäst. Man kanske ska vänta med att kyla deras öl så att dom måste vänta med att dricka? Haha! Elakt men fan så kul. Nää men lite snäll har jag ju lovat att bli så bäst jag håller mig till det.
Tror det kommer bli svårt att klara det.
Längtar tills imorgon. Tror det kommer bli riktigt kul! Ska in och prata lite med Alexandra också för att se hur allt är tänkt imorgon. Var in och kikade hur dom fixat idag, och det kommer bli sjukt bra!
Nu är jag taggad, jag vilar mig i form.

och du kan inte fånga mig, och jag kan inte fånga dig...

Kommentarer
Postat av: atja

hell no. my name is robin and shabby boy. we trevs bra på kolloniet. men tim e lite känslig för lukt annar perfekta fettan.nu ere fiske time å bad fan, sen ere nubbe, skönt att vi e sköna när skönast kommer å ska köra skönare

2008-06-20 @ 08:07:45
Postat av: Angelique

hahahaha, herregud grabbar! det trodde jag aldrig om er, så här dags! nåja, ni kanske får åka fin bil när jag hämtar er sen! :P

2008-06-20 @ 09:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback