håkan hellström imorgon.

Och jag hoppas jag inte har lika ont. Men ska snart gå och lägga mig för att vara maximalt utvilad och ha så lite ont som möjligt. Larvigt javisst men sånt är livet. Jag gör allt för Håkan H. He is my man, som sagt. Jag längtar som tusan tills imorgon faktiskt. Det gör jag alltid när jag ska se honom. Får fint sällskap av Jimmy som är snäll och ställer upp när alla andra bangar. Stackarn som inte ens gillar honom. Haha. Vad gör man inte för sina vänner va? DET kallar jag att vara en vän. Haha. =)
Nää men jag ville bara mest meddela att det är killen i mitt liv jag ska få se imorgon. Nu ska jag gå och lägga mig och tycka synd om mig själv. För det är jääävligt synd om mig.

det har blivit svårt att älska, när all kärlek lett till besvikelse...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback