glad midsommar.

Till er alla. Jag håller på förfullt att fixa i ordning allt och var in och kollade hos Alexandra när Malin och Fia hjälpte till med att pynta allt. Nu är det midsommar.
Hostar fortfarande ganska mycket så det är ganska jobbigt, hade gärna sluppit det. Men inget hindrar mig idag. =) Ska hämta Robin och Tim i Gladö Kvarn vid 14 tiden. Sedan drar allt bara iväg. Så om två timmar ska jag ha, duschat och plattat håret åtminstone. OCH städat klart och fixat såklart. Men det är på väldigt god väg eftersom jag får tacksam hjälp från pappa med allt. Mamma jobbar till kl 14 så hon behöver inte vara med haha. Lyllos!
Det som är stressande just nu är, vad fan ska man ha på sig? Lär ju få byta om framåt kvällen iallafall eftersom det lär bli kyligt. Men ändå.
Har bränt ytterligare två skivor också. Jimmy hade fixat Absolute Summer 2008 så dom var jag ju tvunga att ha. Haha. Men tror på ikväll faktiskt. Kör hårt. Drickat är på kylning och nu kan festen snart börja.



Glad midsommar på er! Nu kör vi.

jag vet att det bara är fantasier...


Kommentarer
Postat av: stina

tack detsamma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback