återigen en lång helg.

Men ack så bra. Precis som jag trodde. Men nu är det söndag och det är väl oftast inget man längtar till, för då är det måndag dagen därpå och jobb. Långt kvar tills nästa helg alltså.
Den här helgen har verkligen bjudit upp till dans. Torsdag direkt efter jobbet fick det bli stan och möta upp den rara Rosie och göra våra ärenden. Haha i did it! Iallafall och vi satte oss på det vi inte då visste, alkiskrog vid söder. Haha. Men det var trevligt, åt och drack gott och pratade så där som vi kan. Många studentflak åkte förbi och man fick inte alls tillbaka den där pirriga och härliga känslan i magen när man själv stog så där.
När vi var klara blev det såklart shopping, ingen vidare bra idé när vi är tillsammans. Men jag klarade mig fint med att endast handla underkläder denna gång.
Möte upp Jimmy och Johan efter det, för att sedan lämna Rosie vid arlanda express. Tur för dig att du har överlevt, men looova att komma hem på tisdag nu.. Tror dock inte på det. Törstiga som vi var hamnade vi på Snaps för att ordna det torra i halsen. Träffade där också några från handbollen =)
Kul vakt där också, NOT. Haha. Nåja vi hade trevligt men for sedan vidare till Tullinge för att gratta Rebecca som tagit studenten samma dag.
Fredagen var det bara att ladda om batterierna och åka den helvetes långa vägen till Jakobsberg. Men det var det värt. Hade helt sjukt kul trots värme och en del pikar. Som man faktiskt lärde sig att inte lyssna på till slut. Var på 3 olika mottagningar med vännerna Tim och Robin och sedan några nyfunna grabbar Per och stackars killen som kallades Loser. Hade jävligt roligt under hela dagen, åt och drack gratis så där som det ska vara. Och vädret kunde inte varit bättre!
Åkte dock tillbaka till mottagning nr 1 och Danne för bad, bastu och mycket prat. För vissa iallafall.
Kunde inte blivit en bättre dag faktiskt. När man tillbringar den med sin bästa vän. Jag vet att du hatar mig ibland, men det är våran hatkärlek det. Haha. Egentligen tycker du om mig väldigt mycket, innerstinne.
Var väl hemma runt 4a snåret lagom rund under fötterna. Tack för en otroligt bra dag! Hoppas studenterna själva hade det lika bra!
Igår, lördag var det även då bara att ladda om batterierna när jag kom hem, duschade och gjorde mig iordning för stan. Trodde jag. Åsa kom hit till mig och vi skulle iprincip åka när man får sms av Jimmy som säger att dom var påväg hem. Allt slutar med att jag hämtar dom på stationen och vi hamnar hos mig istället för att grilla.
Hittade sjukt snygga brillor på ICA för hela 10kr.
Blev dock en väldigt tidig kväll och alla hade lämnat mig efter sista fotbollsmatchen. Då gick även jag och tänkte på refrängen. Illa men sant.
Bilder kommer inom kort från dessa dagar.
Jag älskar sådana här helger. Fler lär det bli. Midsommar, country osv osv. Längtar som få.

ändå har jag inte hittat vad jag letar efter, jag har varit i alla städer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback