vart tog solen vägen.

Idag skulle det ju bli så himla fint väder, men vart tog solen vägen? Verkar iallafall vara varmt ute. Står 25+ på pelaren utanför. Så länge det inte regnar på mig när jag kommer hem för jag måste ut och gå känner jag. Men annars gör det inget om det inte är sol när jag jobbar. Får gärna vara molnigt så man inte är världens blekfis när man kommer till Åhus eller Magaluf och alla andra har grundbrännan.
Den där märkliga känslan i magen har delvis försvunnit men lite ligger kvar. Då vet jag vad det mesta berodde på iallafall. Nog om detta.
Idag hela morgonen har det känts som måndag, min kropp är helt inställd på det verkar det som men vid lunch blev känslan annan, fredag. Men liksom inte en siffra rätt. Haha. Det är ONSDAG och inget annat. Men kroppen vägrar.
För mig är det väl delvis torsdag idag eftersom min fredag ser lite annorlunda ut. But i don´t mind.
Kom in på pappas kontor och här stog en påse med kaffepaket i som var adresserat till pappa. Det tackar vi för. Haha. Då blir mamma glad eftersom vi inte aaaalls har nå kaffe hemma.
Men det kan ju ta slut.
3 timmar och 30 min kvar på min onsdag. 16 dagar till Åhus och 38 dagar till Magaluf. Någon som klagar? Haha. Inte jag iallafall.
Snälla onsdag fortsätt i samma positiva spår som innan lunch.

patetik är konst och konst är att förstå...

Kommentarer
Postat av: Maria

åh! då kan du bara fråga mig om du undrar något :D

Postat av: angie

visst vart tog solen vägen :(

2008-07-02 @ 14:31:00
URL: http://angica.webblogg.se/
Postat av: angelique

maria: du är toppen :D



angie: det kan man ju fråga sig, men jag gråter inte blod som arbetar inomhus :)

2008-07-02 @ 15:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback