sommar och sol.

Och koskit i hagen? I vilket fall som helst har det varit gaalet väder idag, sjukt nice. Jag har solat sedan jag kom hem från jobbet. Det kallar jag sommar. Skit skönt att dra igång lite musik på altanen lägga sig där med min braiga bok, Mia Törnblom, Så dumt! Låg där i säkert 2 timmar innan jag skulle hämta mamma från jobbet.
Kina mat på det. Jag klagar inte på den här kvällen mer än att jag börjar bli grymt trött nu. Haha.

Idag på jobbet var sjukt kul. Eftersom jag och Peter (han som tagit över min pappas jobb som vaktmästare, som jag nu lär upp) har haft "häcken fulla" med grejer att göra idag tog vi tillfället i akt och lät mig köra runt med trucken och han i korgen för att byta lysrör. Vi körde runt lite extra så han kunde sjunga lite för dom som jobbar där. Haha. Han är inte frisk men fan va kul det är.
När vi hade fikat på eftermiddagen gick vi till Webhallen som ligger vid Arvid Nordquist för att han skulle köpa nån film så stannade vi kvar lite extra och lirade Xbox 360 som dom hade och nå bilspel till. Hur kul som helst! Bra tidsfördriv om inte annat.
Och det där får jag betalt för?



På lördag blir det kanske paintball också. Om jag vågar..
Nu ska jag ta tag i min märkliga känsla och fundera vad det är som blandar sig till detta.

för du blir aldrig mer densamma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback