skrivtorka och solsting.

Jag var bara tvungen. Som rubriken säger helt enkelt. Har inget och allt att skriva. Händer inte speciellt mycket i vardagen, jobb, hem, sola, äta, sova. Svensson livet har börjat, dock utan, volvo, hund, barn och framför allt en man. Haha. Jag klarar mig!
Helgerna händer det ju desto mer kan man ju säga. Min helg nu är uppbokad som fan. Imorgon efter jobbet far jag till Jakobsberg, med eller utan bil har ej bestämt ännu. Där ska jag iallafall träffa favoriterna Robin och Tim med middag och så vidare. Jaa ni fattar.
Lördag hem, sova gärnet och sedan kl 18-06 jobb bakom scenen på Hydet Hillclimb festen. Tjoho. Missade ju förra året pga en fantastisk resa, Ayia napa. Så jag gråter ej blod.
Söndag, förmodligen trött som satan och lite till, sover bort den dagen och glor på mer än 1 film eftersom det ska vara 10-15 grader och regn.
Så var det bara 1 arbetsvecka kvar!!!!!! Magaluf, magaluf, magaluf..! Jag längtar inte alls.
Nu ska jag ut och pressa solen med boken jag lånade av Cissi, En shopaholic säger ja. Läste ut min, Mia Törnblom, Så dumt! Igår, vilken bra bok! Den rekomenderar jag starkt.
Men solen var det ja.
Imorgon är det fredag och jag vill ha det nu. Inget bloggade på ett par dagar. Tror både ni och jag klarar det.
Glädje och kärlek. Iallafall till solen.

jag ramlar kär i dom som inte ens vet vem jag är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback