pappa ringde.

Vilken lycka det var att se på displayen att det var pappa som ringde. Han har varit borta en vecka och en dag nu. Det är tomt men ändå inte jätte jobbigt, just nu. När han ringde så kändes det som vilken dag som helst. Jag hade precis kommit innanför dörren efter jobbet samt hämtat och handlat med mamma. Så det kändes som att han bara varit iväg en extra sväng och ringde för att säga att han nu är påväg hem.
Fick en klump i magen av den tanken..
Nu när han ringde så blev jag ju så ställd. Jag har haft säkert tusen frågor och vill säga såå mycket till honom det blev knappt 10 minuter vi hann prata innan han var tvungen att springa iväg och jobba igen. Jag var lite smått stressad som skulle iväg nästan direkt och då kände jag mig dum, men sa såklart inget till honom. Pappa är viktigast så jag tar mig tiden.
Han var på nån ö utan för Zantorini i Grekland och imorgon skulle dom vara på Rhodos. =)
Mycket jobb och mycket regler var det. Så han sa att det var svårt att veta vad som gällde från dag till dag för att alla sa olika. Stackarn. Men han hade fått dyka två dyk idag iallafall. Det gladde mig faktiskt. Det var ju därför han åkte.
Det var inte kul att avsluta det samtalet. Framför allt inte när han sa "jag saknar er där hemma jätte jätte mycket!" då ville tårarna bara spruta ut. Men jag lyckades hålla mig. Jag blev i helt extas när pappa ringde, det bröts en gång och då han jag skrika på mamma och säga att pappa ringde.
Det är verkligen så mycket jag vill säga till honom och fråga.. Ska sätta mig ner och skriva brev så fort vi får adressen vi kan skicka till. Eftersom han inte har tillgång till internet.
Galet va jag saknar honom! <3



för det är så jag säger det, du är det finaste jag vet...

Kommentarer
Postat av: barazarahs.blogg.se

vääärldens sötaste hund :P

2008-07-17 @ 20:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback