inget verkar stämma idag.

Utan tvivel. Börjar ju dagen inte alls as bra. Och fortsätter likadant på jobbet. Allt strular och det är bara pesten att vara här just nu. Blä. Tur att det snart är lunch. Alltid något att se fram emot. Dock har jag ingen smarrig matlåda som jag hade tänkt utan det får bli Thai mat. Inte helt fel det heller. Behöver muntras upp lite.
Horoskopet på aftonbladet.se stämde ganska bra överens det också.

Stenbocken 22/12-20/1
En ganska fin onsdag men du ser det mesta i ett negativt ljus. Och du känner dig pressad av allt möjligt.

Jag har alltid och kommer väl förmodligen alltid tro på horoskop. Sådan är jag.
Hoppas bara dagen kommer bli bättre framöver, den har inte varit ljus hittills.

äntligen påväg, luften bor i mina steg...


Kommentarer
Postat av: stina

blir det kent på lördag?

Postat av: angelique

stina: nej tyvärr :(

2008-07-09 @ 18:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback