goodmorning sunshine.

Verkligen. Vaknade 5 min innan klockan skulle ringa och det var inte as skönt, var dock inte så trött men det är själva grejen, 5 minuter! Nåja det var bara att röra sitt arsle ur sängen och börja ta på sig träningsbrallor och tjocktröja. Som egentligen inte behövdes i morgonens fantastiska väder. Trodde jag skulle frysa häcken av mig, men icke. Tur var väl det. Det var hur skönt som helst att vara ute och gå imorse, hade lätt kunnat tänka mig ca 1 timmes promenad istället för 25 min.
Men man har ju inte all tid i världen heller. Och uppe i ottan är jag redan på mornarna så vägrar gå upp tidigare än så.
Så jag hoppas fan i mig att den här lilla ansträningen ger lite resultat så man inte gör det förgäves.
Skulle inget hellre än vilja vara hemma en dag som denna, fint väder, det blåser inte (än), varmt och så har vi kommit till tisdag redan. Wiihoo. Snart fredag, snart fredag mina vänner.
Ska ut och ta en promenad till ikväll i och för sig, jag och Sarah. Verkligen hundra tusentals år sedan det hände.. Så det ska bli trevligt, hoppas jag är lite pigg iallafall. Haha.
Började läsa första av dom 2 nya böckerna imorse också, Mia Törnblom, så dumt! Verkar faktiskt bra det lilla jag hann.
Nä nu har jag fördrivit tillräckligt med tid, nu är det massagestolen till den stackars kvinna jag är.

men det gör ingenting om dina händer är här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback