ett år sedan nu.

För ett år sedan precis idag så dog Matthias. Tänk va tiden går fort. Känns som att jag inte hunnit med nånting, fast egentligen allt. Men ett år sedan redan. Det känns som mycket kortare tid. Det känns inge vidare bra iallafall. Tycker mest synd om hans närmsta. Tung dag för dom om något. Vila i frid Matthias, du har många som tänker på dig!
Det gör jag.

Idag har det hänt ungefär, inget. Och det kommer fortsätta så hela veckan tyvärr.. Åkte hem vid kl 15 idag i brist på ork att stanna. Kommer kunna göra det alla dessa dagar och på fredag är det ingen alls i huset. KUL! Ännu mindre att göra. Alltså, ännu mindre än inget. Hur det nu går? Jag kommer sluta as tidigt på fredag.
Nu orkar jag inte blogga mer. Är trött, har solat och läst bok och förmodligen tänkt för mycket. Blä. Men fantastiskt väder iallafall, jag tackar inte nej =)

ta min hand och kom, så går vi vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback