godmorgon.

Eller något sådant, jag själv har varit vaken i en timme redan. Sitter hos Victor just nu men han verkar ha hamnat i koma eller något och vill inte alls vakna. Suck, jaja då får man sitta här och roa sig själv. Dock har jag snart kollat allt jag vill och brukar på datorn så det är inte lika roligt, av ren vana playahead, tumba handbolls hemsida + våran, allas bloggar, facebook och msn. Thats it. Jag är rätt enformig och tråkig när jag kollar internet faktiskt, men kan ibland kolla runt på kläder på hm och zoovillage också men om man gör det varje dag så har man typ sett allt. Haha.
Jag hatar att vakna tidigare än Victor, eller överhuvudtaget först, vad ska man göra? Jag brukar i och för sig väcka honom annars men tänkte att han kan få sova lite, snäll som jag är ibland.
Idag har jag inget planerat mer än festen hos Kaisa och vi ska vara där vid kl 19 så det är ju ganska tidigt, så Jimmy *2 kommer till mig ett tag innan det också. Så jaa, det tar väl egentligen hela dagen, har ju faktiskt ingen outfit ännu. Haha. Och DET tar tid.
Så jag åker nog härifrån om 1 eller 2 timmar (tacka gudarna för körkort och bil....) sedan är det bara att duscha och göra sig i ordning helt enkelt.
Wohoo, nu vaknade liket så kanske man får lite sällskap trots allt =) Bäst jag kilar.

what a beautiful morning...

Kommentarer
Postat av: Maria

jag ska försöka ta körkort till våren :)
hihi ja visst är han söt min vovve

Postat av: angelique

maria: aa det är guld med körkort verkligen :)
jaa gaalet söt! :)

2008-01-13 @ 15:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback