då var det 2008.

Otroligt va fort tiden går och jag fyller år om 15 dagar. Tack tack. Hade tänkt att fylla 20 år då faktiskt. Får se om man blir det eller hur det kommer gå.
Nåja, nyår var stillsamt, inte som förra året som man mådde som en prins dagen efter. Nu blev det att hämta Sarah hos hennes päron vid 21-21.30 tiden och sedan börja drickandet. Som jag också tog det lugnt medvetet med. Så blev bara sådär mysigt glad som jag kan bli. Fanns dom i min närhet som mådde bättre. Victor var tokfull när jag träffade honom vid 20 över 12 och han drack inte så mycket mer sedan, tur för honom, annars hade han fått sova själv. Haha. Var nämligen hos mina grannar där det var en del folk och ett väldans drag som alltid. Så det var kul! Kom väl i säng nån gång efter 5 snåret iallafall så man kan säga att det blev en lång natt och kul var det.
Är ledsen över att jag glömde min kamera faktiskt. Usch. Hat. Jag har alltid med mig den men nää inte nu. Så ni får inte se min fina klänning. Haha.
Hoppas ni andra hade en bra nyår iallafall. =) Jag är glad att jag slapp må som jag mådde förra året iallafall.
Så nu iår är det nya tag och det har börjat bättre än förra så bara för det slutar det väl värre. Förra året var jag med om 2 dödsfall på kompisar till mig så iår slipper jag gärna det faktiskt. Så utan att något sådant ska hända så är jag glad. Men nu trivs jag hyggligt med tillvaron iallafall. Och så får det förbli ett tag till. Hoppas jag.
Nu är det träning, och allt sätter igång på allvar igen. Suck. Dock trodde jag att jag skulle jobba imorgon och fredag men så blir det icke, så imorgon är det jag som är på "VIP-rean" på MQ. Haha. =)
Sedan på fredag är det de årliga botkyrka spelen som börjar och jag med mina päron är hallchefer för Tullingehallen, och vilka häst pass vi fått såklart. Ca 7-8 på morgonen ska vi vara där tills efter sista matchen som börjar 21.10 åtminstone fredag och ungefär samma tid lördag. KUL.

you can´t change anything...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback