trött som få.

Sorry, men det blir inte mycket bloggande när man är en arbetande kvinna. HÖHÖ. Trände igår också direkt efter jobbet, hade lagom ont i huvudet och ville lagom vara någon annanstans. Svar, ja. Men idag, vaknar 8.15 av larmet, INTE pigg någonstans och pallrar mig upp. Men det som jag tror satte pricken över i:et idag var vädret, me happy när det är sådant strålande väder. Dock hann jag väl se det där fina vädret i typ max 2 timmar, sedan var man inne i betongen igen. Men idag var det en jätte bra dag på jobbet, var på bra humör, alla andra också (vädret..?) sålde bra, kom ÄNTLIGEN in i tävlingen (GO ME!) 3 ½ poäng, på en dag. Inte illa pinkat. Haha.
Jaa dagen var helt enkelt braig med andra ord. Kom hem, god mat, LOST på tv. Finns det någon bättre serie? Don´t think sooooo. Och nu ska jag krypa till kojs. Dock utan Victor. Buhu. Känns lagom tomt nu faktiskt. Hehe. Tragiskt men sant. Man vänjer sig fort att ha någon vid sin sida. Det har iallafall jag gjort. Men träffar honom imorgon efter jobbet iallafall, då jag skulle få en överraskning? Hm. Spännande och se vad det är. Haha. Men vi skulle inte köpa något till varandra så jag har INGEN aning. Visar sig. Jag tycker faktiskt att alla hjärtans dag är något överreklamerad. Jaa det är väl så man tänker när man väl har någon på denna dag? Eller? Kanske.
Eller så är det så att jag inte är speciellt romantisk av mig som person att jag tycker att man inte behöver spexa till det för mycket heller. Jag blir glad om jag får spendera den dagen med dom jag tycker om. Så det så.
Nää men faktiskt nu är det tröttsamt att sitta här, måste fixa med lite saker inför arbetet imorgon. Börjar 12, huuur skönt är inte det? Typ jätte skönt.
Sov gott allesammans, för det ska jag försöka göra iallafall.

det är mitt eget fel, vad som än händer med mitt hjärta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback