tisdag med utflykter.

Jaa som jag skrev i det tidigare inlägget så har jag farit runt en del idag. Skönt faktiskt för då har även jag fått den här dagen att gå utan problem. =)
När jag väl åkte ner till tumba igen så gjorde jag ett nytt syntest för att kolla om något blivit bättre (kanske slippa dom där glajjorna trots allt?) vilket det inte blivit såklart, så det var bara för mig att välja bågar. Vilket inte heller är det lättaste må jag säga. Jag har ganska smalt ansikte så jag har ofta svårt att hitta glasögon/solglasögon, trist tycker jag. Men till slut hittade jag ett par som satt snyggt och som jag helt okej trivdes med. Inte för att jag trivs i glasögon MEN om man fick välja på något fick det bli dom här. Tyvärr var det ju inte dom billigaste, försökte faktiskt kolla på billiga men icke. Så både jag och mamma har valt bågar idag för över 1000 lappen. Fy fan, får ont i magen av bara tanken.. Dock var hennes billigare trots märket, Versace. Dom jag valde blev Lyle & Scott. Så som mamma brukar säga, nu är hela familjen "märkesbögar".
Och efter vi var klara så ville pappa att vi skulle köpa semlor så då gjorde vi det och i väntan på att pappa skulle hämta oss ville jag ju då gå in på Euro sko. Skulle aldrig gjort, för där hittade jag ett par skor som det var 70% rea på. Och då kan man ju inte låta bli, från 399 till 119kr det är ju som taget.
Här är då skorna jag köpte. =)

 Har en viss kärlek till skor, och pumps i all dess form. =)

När jag köpt dom här var det bara att åka hem och äta middag. Och när jag kom hem insåg jag att jag köpt lite väl mycket idag, som jag inte skulle göra. Skulle endast hämta mitt "Carrie" halsband och sedan inte köpa mer. Men när jag är i farten duger inte det tydligen.
Här är då halsbandet som endast kostade 595kr i silver. Jag är hur nöjd som helst.

 Super bra att det inte tillkom några extra kostnader för att göra det. Mitt namn är inte det vanligaste och var då också tvunget att specialtillverkas.

Tröjan jag köpte var egentligen inget impuls köp heller kan man väl säga utan Stina i laget hade en likadan fast vit och jag tokgillade den på en gång och var tvungen att testa en likadan och därför köpte en fast grå som passade mig bättre. Och 160kr är inte direkt dyrt så det gillade jag. Men har ju som sagt inte bestämt mig om jag ska behålla den.

 Tog en storlek större så att jag kan ha den till leggins. Super skön och lätt. Älskar motivet också. =)

Så nu ska jag väl ta och fundera på mina köp och inse att jag har på tok för lite pengar att överleva på, men man lever också bara en gång. =) Nä, men tvn lockar väl en del faktiskt. Tränar inte idag för att jag inte känner mig hundra i kropp och själ, framför allt inte i ryggen.

sommaren snurrade fort, när vi bara snöade bort...

Kommentarer
Postat av: Anonym

måste bara fråga, var har du köpt tröjan?

2008-02-26 @ 21:17:20
Postat av: angelique

svar: tröjan är köpt på vero moda för 159kr :)

2008-02-26 @ 21:36:27
Postat av: stina

var har du köpt halsbandet? :P jag vill också ha ett sånt!

Postat av: Anonym

okej, tack så mycket :) den var riktigt snygg!

2008-02-26 @ 21:46:51
Postat av: angelique

stina: på smycka :) finns säkert överallt på smycka :)

: aa det tycker jag också, lite annorlunda men super snygg! :)

2008-02-26 @ 22:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback