fredags mys.

Hela dagen har varit härlig. Jätte mysigt med fint väder. Och vädertanterna som sa att det skulle bli kallt och snöblandat regn? Så jag har myst i hela kroppen idag.
Igår kom äntligen Victor hem också. Skönt att träffa honom så här efter ett par dagar ifrån varandra. Tror vi behövde det båda två. Mysigt att få sova tillsammans igen. =)
Har varit med Emilia idag också, vi skulle få ihop lite stuffs till Nathalie. Och japp det gick bra efter lite om och men. =) Efter hon gått så gick jag ut med Victor och Casper på en kort promenad och lite lek. Så skönt när det är bra väder. Sedan skjutsade jag hem honom så han fick i sig lite mat innan han ska komma hit så vi ska kolla film och äta godis. Typiskt fredags mys. Särskilt skönt när man jobbar kl 10 imorgon. Blä. Inte van vid att börja så tidigt på lördagar. Höhö. Man har haft lite lyx so far.
Så är det till att fira Nathalie imorgon också. Ska bli jätte roligt. Hoppas jag orkar åka med in till stan också. Vore ju jätte kul. Men imorgon tänker jag inte ha glasögonen på mig iallafall. Så jag ska försöka sova lite tidigare idag så jag orkar med morgondagen.



Eftersom att det är första dagen jag har dom på mig så är jag extremt ovan alltså inga bilder med dom på mig förens jag vant mig eller något i den stilen.

Jaa jag är verkligen inte överens med tanken på dom ännu men det blir bättre för varje timme som går med dom på. Men nu innan maten kanske jag hinner se ett Vänner avsnitt till. Jag gör ett försök, har ju nääästan kommit halvvägs nu. =)

jag gick ut en kväll för att känna lukten av våren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback