finns ingen tid.

Märker det kan man säga. Jag bara stressar hit och dit, fastän jag faktiskt är ledig vissa dagar känner jag mig stressad. Förstår inte varför. Men jag kämpar på så gott det går. =)
Jag har inte hunnit blogga något för jag har haft "fullt upp". Men tänkte lägga upp lite bilder från min fest här också, kommer också lägga upp dom flesta på
www.aangelique.pixbox.se så ni kan se dom där.
Så jaa jag har inte så mycket att säga mer faktiskt. Vet inte riktigt vart jag ska börja och så. Men det kommer när det kommer alltihop. Men imorgon ska jag iallafall iväg med jobbet, Esprit, på en italienskrestaurang för en liten kick-off. Ska bli jätte trevligt och kul, så jag kommer inte träna imorgon, fast det känns ganska skönt. Trots allt. =)

Här är några bilder iallafall.

                           

Detta var litet smakprov på bilderna från festen. Man kan ju knappt hejda sig med att lägga upp när man väl fått upp farten. Haha. Men nu så. Och som jag skrev tidigare så ligger dom flesta bilder på pixbox nu också. =) Enjoy!!
Och tack ännu en gång alla för en kul fest. =)

en kyss att bygga en dröm på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback