en lördag med jobb.

Igår på middagen hos Victors pappa var jätte mysig och så god mat verkligen! Satt och pratade och drack lite cider. Super trevligt. Så hade dom någon kompis till hans pappa där också, så man kan säga att vissa diskussioner efter ett tag var väl lite att överdriva. Haha.
Men min dag idag började ju inte bra kan man väl säga. Victor väckte mig vid 9 tiden och sa att han mådde jätte dåligt och skulle börja dra sig hem. Stackarn. Jag då, nää jag skulle sova en timme till innan jag skulle till jobbet. Började 12 bra nog. Men jag kunde inte sova utan kände också mig lite skum, mådde halv taskigt. Inge vidare tänkte jag men pallrade mig ändå upp och gjorde mig i ordning. Fick i mig, efter myycket om och men två rostmackor. Jag åkte lite tidigare för att hinna in på HM och köpa underkläder. Jag köper typ aldrig underkläder och tänkte då utnyttja 10% och våran 100 kr kupong. Det blev perfekt jag betalade 27,50 för en bh och jätte fina string till. Jätte gula. Tänk när man är så där sommar brun va fint det kommer bli. Haha. Sen att det inte är många mer än typ jag som kommer se dom, men iallafall jag tycker det är snyggt. Haha. =)
Kom iallafall försent till jobbet. Fan fan fan.. Hela 5 min. Chefen oglad. Nåja, jag trodde det skulle gå bra på HM eftersom att det var 3 st före mig och jag hade 10 min på mig. ICKE! Segaste kassörskan och hon gnällde mest till sin kollega om hur dumt det var att dom inte var fler när det var så mycket kunder. Suck. Inget dom kan göra åt, jobba snabbare!
Dagen i sig gick väl fort ändå, trots att jag fick en liten utskällning att jag stog och pratade med Cissi på tok för länge. Något jag inte visste var sååå fel. Det var ju liksom inga kunder. Tydligen är chefen lite väl petig med saker och ting, bäst att bara lyda. Vilket jag också kommer göra. Annars gick det väl bra. Tror och känner på mig att jag vunnit tävlingen. Har vinsten inom räckhåll iallafall. Haha. =)
Men ikväll så är det lite fest hos Stina med laget. Ska bli trevligt och spela Buzz. Så sjukt roligt! =) Mer än så blir det inte, får se om Victor åker med till Sälen imorgon också, han mådde inte direkt bättre stackarn. Men jag jobbar och lirar match imorgon. Snacka om stress. Blä. Hoppas på vinst.

jag var bara inte gjord för dessa dar, och dessa dar var inte gjorda för mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback