en grå onsdag.

Fast helt grå är den ju faktiskt inte. Men på vädret sa dom att det kommer att bli regn. Lite trist men va tusan jag ska inte direkt ut och gå i det här vädret. Så varför klagar jag egentligen? Joo för att jag blir hundra gånger piggare av lite solsken, fast jag är inomhus. =)
Vaknade sent idag, men ack så skönt det var. Kändes som att jag behövde det faktiskt. Men idag är det fortfarande inget planerat. Ska kolla runt på hotell i och för sig och kolla på vänner för det känns som att jag hinner det. Sedan är det säkert någon form av träning ikväll också eftersom att herrlaget har match. Men det är bara skönt att få röra på sig om man inte gjort det på hela dagen.
Den här dagen är en typisk sådan, "jag-är-hemma-och-är-sjuk"-dag. Det känns som det, fast jag känner mig bättre än igår iallafall. Måste göra mina ryggövningar också, så man inte stelnar till helt menar jag.
Imorgon ska jag iallafall till stora staden med Emilia och leta present till Nathalie och kika kläder när man ändå är på plats. Man är så sjukt sällan i stan numera känns det som. Har inte shoppat i stan åtminstone sedan jag fick körkort vilket var i början av december. Man har bara åkt till Skärholmen eftersom att det mesta finns och är samlat under ett tak och tar endast 15-20 min med bil. Är inte det smidigt så säg? Tycker jag iallafall. Men jag trodde aldrig jag skulle säga det, men jag är lite trött på det där centrumet nu faktiskt. Haha. Konstigt jag jobbar ju där? Kan ha viss inverkan.
Här är en bit av gamla skärholmen centrum. Snart står det nya och fräscha klart. =)

image593

Men nu ska jag sätta igång och leta hotell iallafall. Skriver nog garanterat mer sen. =)

försonad med min karaktär, för jag har aldrig kunnat säga nej till någonting som helst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback