efter rensningen.

Sådär, då var allt helt klart. Även städningen. Känns otroligt skönt att ha det ur världen nu faktiskt. Så tänkte visa lite före och efter bilder. Kommer i framtiden ändra i möbleringen igen men har som det står just nu iallafall.


Före: 
  Efter:  ,

Lite skillnad va? Så nu äntligen kan man börja leva här inne igen. Haha. =) Ser dock lite rörigt ut vid tvn och så på bild, men den är väldigt orättvis faktiskt för så ser det inte ut i verkligheten.
Egentligen bör jag rensa garderoben också men orkar verkligen inte göra det. Men jag får inte plats alls. Och mer lär det ju bli med tanke på vart man jobbar någonstans..
Pratar just nu med en kompis ifrån Sälen på msn, han har varit där sedan den 15e december och har haft världens härligaste vinter och allt sådant där mys som vi upplevde för ett år sedan. Fast han nu jobbar där på ett värdshus. Och han har berättat allt och jag vill så gärna kan man säga. Men han sa iallafall att jag är varmt välkommen att hälsa på! Jag vill jag vill. =)
Nää nu ska jag chilla lite innan pappa kommer så vi kan åka ner till tumba och möta mor min. =)

nästan som en tavla över rätt och fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback