det går segt.

Haha jaa fan. Har jag gjort något? NEJ. Jävla fan helt enkelt. Blir stressigt sen må jag säga. Men det brukar lösa sig fint, nu har jag musik iallafall, ska bara bränna ut allt också. Får göra det under tiden jag "städar" när det nu blir av. Klockan är redan kvart i 7 och vad gör jag. Inget. Sitter här. Bör fixa och städa, samt göra mig lite snyggare än vad jag redan är. Hahaha. Skoja bara. Men man kan ju inte se ut hur som helst hos Stina, det är ju ändå hennes födelsedag. =) Så jaa, mat var det också. Kom faktiskt på att jag inte ätit något idag mer än den lilla kladdkakan Victors pappa bjöd på idag på dagen. Aj aj aj. Verkar ju jääätte bra. Eller inte, tur att det är mat snart då. Men är inte speciellt hungrig men äta bör man annars dör man. =)

Här är min tröja inför Håkan H. Jessica du är guldvärd. =) Så coola tröjor alltså.

 

Framsida & baksida. Nice va ;)

Nu MÅSTE jag nästan ta tag i saker och ting, annars slutar detta illa och min tid rinner iväg. Dock finns en natt också, men tror inte jag är så uppskattad om jag dammsuger inatt. Skulle inte tro det va.

luften bor i mina steg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback