strålande sol.

Hur skönt som helst att det är fint väder ute. Känns as bra. Man blir piggare direkt av det. Ringde just och väckte Nattis för att så småningom glida in till stan med Jimmy Ö och Danne. Skulle möta upp Johan senare också.
Men hur mycket folk kommer det inte befinna sig där nu. Uuuäh. Känns sådär. Men Danne sa minsann att det inte är lika mycket folk på Söder. Hoppas att han har rätt för jag orkar inte med folk. Dum idé att åka till stan då förvisso, men ska jag sitta hemma bara, nä.
Gårdagen var otroligt rolig! Hämtade först grabbarna på Stadsgården efter deras kryssning, och dom var helt trasiga. Som man ska vara. Sedan var Jimmy snäll och skjutsade mig till Haninge och Maria.
Träffade bara nytt folk och det var väldigt roligt. Middag och dricka intogs. Körde något som hette "Cirkelspelet" en variant av ett ölspel. Det säger väl allt.
Iallafall så vid 10 tiden åkte vi in till stan och skulle på Fellows bartömning men hamnade av någon anledning på Laroy istället. Sådär.
Never been there before, men när det kom lite folk (läs brats) blev det helt okej med helt okej musik stundtals. Jag och Marias bästa kompis Cissi blev goda vänner och blev också till slut sist kvar på stället och blev hämtade vid 4 tiden av Jimmy snäll som han var. Verkligen tusen tusen tack Jimmy <3
Så det var väl i stort sett hela kvällen. Bilder kommer.
Nu, göra mig iordning och sedan stan. See you!

136 dagar kvar.

satte mig i baksätet och tog mig på en tur...


Kommentarer
Postat av: natiehoe

det blev ju helt fantastiskt bra. inte mycket folk på söder + en del kap! hjärta shopping med oss. jag ringer imorgon efter jobbet så gör vi stockholmstad osäker.... igen! ;) den här gången skippar vi att äta för 300kr kanske..

2008-12-28 @ 23:11:19
Postat av: angelique

natiehoe: underbart, sådär som vi vill ha det! yes, vi kör bara! :D njaa.. tror det blir bäst så va :D <3

2008-12-29 @ 00:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback