snön som kom och gick.

Igår såg det ganska bra ut när det började snöa en del men min magkänsla sa att den inte kom för att stanna. Mycket riktigt. Imorse när jag vaknade så var det endast lite snö kvar på bilen. Blä. Hur glad blir man av det? Grått och tråkigt Sverige väder.
Blev hemma idag från jobbet också, min huvudvärk är dock kvar för att stanna. Tror min rygg börjar säga ifrån. Igen. En ganska stor omställning från att ha gått och stått hela dagarna till att bara sitta. Och jag sitter ju inte helt rätt heller så inte konstigt att det blir stelt.
Förbannat irriterande.
Man är väl sådär laddad inför julfesten på kista mässan imorgon kan jag säga. Hoppas jag slipper huvudvärken iallafall så är jag nöjd.
Och ingen träning är det idag heller. Kanske lika bra det när jag inte mår så bra. Men hur slapp känner man sig inte. Får se vad jag kan göra åt det.

152 dagar kvar.

Dagens låt: Oasis - Don´t go away

det är samma spel, det är samma stad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback