seg tisdag.

Som om dom inte alltid är det. Svar, jo. Men idag var det galet. Gick verkligen runt och trampade i säkert 1 timme utan något att göra. Men ska väl inte säga för mycket, imorgon har jag säkert arslet fullt. Och det har jag inte tid med imorgon eftersom jag nästan måste kila tidigare pga intervjun.
Kändes skönt också när jag frågade om jag kan kliva på ett nytt jobb när som helst innan jul om så behövdes och det var inga problem. Tummen upp! Då behöver jag inte oroa mig. Fick ytterligare ett samtal idag, men det kändes sådär ändå, det är så kort tid. Januari ut. MEN då får jag betydligt närmare. Men får tills på torsdag på mig att bestämma. Ska råd fråga mamma ikväll.
Annars, fortfarande huvudvärk, sedan i fredags nu. Jippie. Så jag tänkte gå och lägga mig och se om det hjälper. Har redan tagit en treo.
Fick även sovmorgon imorgon av någon anledning, surt för plånboken men toppen för min kropp och själ då jag tränar så pass sent ikväll. Men funderar på att komma in lite tidigare och träna lite. Tål att tänkas på.

Ibland tror jag på ödet. Så sjukt igår när jag precis fått ett sms och svarade på det kom låten. Den som påminner så mycket om det. Hur sjukt är inte det? Men jag trodde bara på ödet just då. Men det var ändå stört att jag nästan skrattade åt det.
Idag har jag en annan låt på hjärnan som påminner om någon helt annan. Haha. Den är så söt den låten och är lätt dagens låt. Ibland får man vara lite töntig faktiskt. Till och med jag.
Nu, vila, sedan mat och träning. Samt tänka över min situation. Svåra beslut och ont om tid.

161 dagar kvar.

Dagens låt: Kramsången

du kan inte vinna jämt, nån gång måste du förlora igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback