onsdag fast tisdag.

Eller var det så att det var tisdag fast jag trodde det var onsdag? Jo så var det nog. Och vad besviken jag blev när jag insåg det. Fan. Återigen en dag med feber. Vad är grejen? Jag hajar det då inte iallafall. Men till jobbet skulle jag, utan några som helst tabletter. Hur fan tänkte jag då? Men tur man har bra arbetskollegor som är utrustade. Dagen gick oväntat seg. Och framför allt när jag inser att det bara är tisdag och inte som jag trodde onsdag. Nåja dagen är över iallafall.
Nu har jag börjat mass smsa lite om kryssningen 16-18 januari som är en exrta efter magaluf reunion som dom kirrar. Kul som fan! Plus att jag fyller år där 17 januari så hade jag ju en tanke att det vore roligt att firas så istället.
Så är någon sugen på att haka på hör gärna av er =) Alla är välkomna!
För fest utan dess like blir det minsann. Ju fler desto roligare. Typiskt mig att ta tag i att få ihop alla och boka osv. Men ska det vara så ska det.
Och nu är jag trött som ett as och tänkte göra något åt det. Tack för mig för denna gång.
Kryssning sa vi va?



147 dagar kvar.

Dagens låt: Lady Gaga - Pokerface

snälla skicka ett vykort för jag undrar så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback