nyårsafton.

Min dag började sådär, vaknade och var skit förbannad av olika anledningar. Men det mesta är utagerat just nu. Pratade med Tim om ikväll, mer negativ människa idag får man ju leta efter. Haha. Sedan ringde även pappa och jag pratade med honom bra länge. Han har hemlängtan. Det blev inte bättre av att han fick höra att vi skulle grilla idag. Usch stackarn. Vill inte ens kanske sätta mig in i hur mamma mår idag.
Efter jag lagt på och önskat pappa ett gott nytt år så dök Johan och Söder upp och lämnade lite raketer och alkohol.
Det kommer nog bli en kväll att minnas det här.
Nu ska jag åka och handla maten till ikväll och diverse annat. Sedan röja undan lite till. Känslan är väldigt konstig just nu.

132 dagar kvar. Och ca 80 dagar kvar innan pappa är hemma <3

men jag såg aldrig riktigt var vi var...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback