kompis det går bra nu.

Blev väckt av ett fantastiskt samtal idag. Inte av någon schysst snubbe jag trånat efter bra länge eller så. Om det nu skulle finnas någon sådan. Utan av chefen på City Mail. Dom vill ha mig! Tjoho. Det känns grymt bra. Framför allt att inte ha så långt till jobbet. Kommer dock börja den 12 januari och i Tullinge men det känns ändå kul.
Så får vi se om jag börjar tidigare än så.
Nice också att dom tar in mig trots att dom inte söker folk, bara för att jag hade så bra CV. Det gjorde mig väldigt glad måste jag säga.
Så allt kanske löser sig trots allt. Gymkort, alla mina pengar jag ska spara ihop. Ja you name it. Sjukt bra iallafall. Tänk att man får ha lite tur ibland.
Så nu ska jag ta mig en god frukost och så får jag se vart världen bär mig.

133 dagar kvar.

skyll dig själv ingenting händer här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback