annorlunda måndag.

Må jag säga. Jag var lätt måndags zombie idag, inget gick speciellt fort och jag kom lite sent till jobbet pga detta. Nåja ingen skada skedd iallafall.
Allt gick bra med nya kocken på plats, god mat dessutom. En fördel.
På tal om kocken på jobbet så ringde en redan idag om att jag ska komma på intervju som receptionist inte alls långt därifrån jag redan jobbar. Så det kommer nog lösa sig. Men det vore skönt att komma lite närmare där jag bor nu dock. Men vi får se, har fått några svar redan på jobben jag sökte igår. Positivt i dessa tider! Kanske inte ska känna mig så speciellt stressad över min situation trots allt. MEN inte ta ut något i förskott då inget är spikat för fem öre.
Så länge jag håller mig flytande är jag nöjd. Har ju vissa utgifter som är ett måste och för utgifter behövs inkomster. Känns ganska logiskt, tycker ni inte?
Men känner mig ganska nöjd med ett möte redan på onsdag.
Så har Jimmy varit här hela eftermiddagen och hjälpt oss att få upp nya vardagsrums lampan samt ätit här. Så har vi även spekulerat i vad vi ska klä ut oss på Tims 20 års fest på lördag. Inte lätt må ni tro. Haha. Men vi har kommit på några riktigt roliga.
Så nu är det Design Simon & Thomas som gäller och sedan sängen. Börjar asapa tidigt imorgon, alltså kl 7. Kommer göra det rätt mycket framöver. Positivt i plånboken dock.

162 dagar kvar.

Dagens låt: Laurent Wolf - No stress

visst känns det fint att vara vid liv, en dag till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback