all done.

Ska börja med att gratta ett av våra älskade marsvin, Ozzy Osbourne som fyller 5 bast idag. Grattis!
Japp allt materiellt är nu helt klart inför min resa som börjar om 4 månader. Ouuh. Samtidigt som jag får en klump i magen av att veta att det är så snart så går det ett glädjerus i kroppen. Sjuk blandning jag vet men så är det bara.
Köpte en skit ful resväska. I mitt tycke. Eller som mamma sa, den är lite fulsnygg. Nåja, man kanske vänjer sig vid det fula så att det blir snyggt. Who knows.
Här är den iallafall. Och det blev inte så farligt dyrt heller. Skönt.



Skönt också att allt materiellt är helt klart nu. Last thing to do, training. Jag och Nattis ska slå på stort. För nu kör vi. Vi ska bli fasta och snygga. Haha. Jag önskar mig själv ett jävla lycka till. Men bara jag har hjärnan med mig så går det bra.
Snart nyår också. Taggad? Tyvärr måste jag säga sådär. We will see. Väl när det är nyår kommer jag vara party tror jag.
Jag har iallafall lyckats med 2 av 3 saker jag sa att jag skulle göra idag. Rensa garderoben och köpa resväska. Check och check.
Har också gjort en annan kul grej. Haha. Hoppas det funkar då vet jag 4st som blir glada!
Imorgon städa.

och du undrar vem, vem om inte du...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback