tillbaka till verkligheten.

Det är samma sak som söndag och att dagen efter det är måndag. Det känns sådär.
Har haft en heeel galen helg, som alltid verkar det som. Galen och rolig med nya upptäckter, nytt folk och allt vad det nu innebär.
Fredagen stack jag vid lunch och styrde "den gröna faran" mot norra delen av stan, Jakobsberg. Hämtade upp Robin och sedan var våran fredag igång. Bolaget i Viksjö två gånger, hämtade folk hit och dit, efterlängtad dusch och drickan på kylning. Våran kräftskiva kunde börja.
Jag som inte är ett fan av äckliga djur och allt sådant skulle nu få lära mig att skala och äta kräftor. Hur gick det? Det kan man fråga sig. Tror iallafall jag roade några med att ogillande ta i dom röda krabaterna. MEN jag gjorde det. Fast nästa gång jag ska äta kräftor är det någon annan som får skala åt mig.
Förstår min mor nu varför pappa alltid får skala.
Snapsvisor, hej och hå så trillade det in folk i familjen Karlssons hus och nu var festen igång. Hyfsat onyktra åkte vi "ungdomar" mot Jakan och Pg´s. Jag, Ogge, Fredde, Robin och Tim var redo för en sk. Jakan runda. Efter en fin bussfärd var vi framme.
Outstanding som man var fick man haka på grabbarna så gott det gick. Dom kände ju en och annan på både Pg´s och Mp som vi var på. Själv är jag förvånad att jag lyckades träffa någon som jag träffat tidigare. Haha. Men kul var det!
Kan säga att jag somnade ovaggat på morgonkvisten.
Söndagen blev att chilla lite framför tvn innan Robin fått två samtal från en otålig Tim som tränat tidigt på morgonen. Jävla pucko. Så då var det bara att sätta sig i bilen och köra runt. Bolaget, mat och allt var det var.
Släppte sedan av grabbarna hos Danne där deras reunion skulle äga rum och jag for hem. Lagom pigg.
Hemma gick jag och la mig en timme för att ladda inför ett 12 timmars pass på Hydet Hillclimb festen och bakom scen.
Och som vanligt gick det som smort och vi var hemma tidigare än förväntat. 5 istället för kl 6. Jag somnade innan jag landat på kudden.
Idag, chill film och göra inte ett jäävla skit. Sjukt nice.
Om 6 dagar är det Magaluf som gäller! YES!! Beställde från taxfreen just och nu börjar det närma sig, på riktigt!
Bilder från helgen dyker upp så småningom.

pay no mind för ingen kan vilja ha dig mer än mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback