regniga fredag.

Jaa för usch vilket ruggigt väder det är. Blä. Jag som tänkte ta mig en riktigt låång promenad. Men jag blir så omotiverad i det här vädret så jag skippar det faktiskt.
Idag har jag hunnit med en del faktiskt. Städat mitt rum och resten av huset iprincip och ätit lunch på Benevento med GP och Danne, vilket var super trevligt. Tack för sällskapet grabbar! =) Så nu kommer jag inte behöva äta på en vecka eftersom jag fortfarande är mätt. Haha. Trots att det var ca 3 timmar sedan vi åt. Och jag som ska på tjejmiddag hos Cissi ikväll. Puh. Men det ska bli trevligt =)
Imorgon lördag så är det lite "kräftskiva" hos mig här, därför som jag har engagerat mig i att städa. Hade ju hoppats att mina grabbar från Jakan kunde komma men det vankades poker så det blir inte av. Det är dom som missar något haha.
Så kom min efterlängtade Håkan Hellström tröja idag också! Lycka lycka lycka! Det gjorde typ hela dagen vill jag lova =) Så nu kommer jag gå och le åt det idag iallafall.
Nää nu ska jag fortsätta att plocka och dona. Förbannat trist väder bara. Ta mig tillbaka...

vi kanske ses det finns en chans på en spårvagn nånstans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback