magaluf i bilder.

Då är resan officiell kan man säga. Bilder ligger på ansiktsboken samt ett väldigt fåtal på pixbox.se då utrymmet svek mig. Och eftersom att det enda jag suttit och gjort känns det som är att ladda upp bilder så blir det inte alls många här utan man får kika på dom andra ställena där jag lagt ut dom.
Och detta är ju faktiskt bara mina bilder. Emelie och Nathalie har också haft med sig sina kameror.
Det är med kärlek och tomhet jag lägger upp alla bilder.

                                                       

Jaa lite mycket bilder det kanske blev ändå. Men dom här bilderna, eller iallafall dom flesta är inte uppe på facebook eller pixbox. Allt för omväxlingen.
Jag är iallafall tillbaka i Magaluf till den 19 oktober.
Jag är kär.

det var bra nätter, det var fina nätter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback