huvudvärk hela dagen.

Varför kan man fråga sig när jag är mer utvilad än vad jag varit på hela sommaren tror jag. Kanske är därför? Kroppen är inte van vid att få sova hur länge den vill. Men imorse blev jag dock väckt vid 10 snåret, i och för sig ingen jag kunde bli arg på, inte just nu, min pappa. Världens bästa pappa! <3 Kändes så himla skönt att höra hans röst igen. Har inte pratat med honom på över 3 veckor nu. Det var den bästa trösten efter resan jag kunde få.
Jag är fan deppig sedan jag kom hem. Så jävla sjukt. Men pappa hjälpte mig idag iallafall. Himla skönt att höra att han har det bra och en av hans dykelever kommer ombord idag, Tomas. Då får han ytterligare en svensk att jävlas med. Hoppas han kom i land i Venedig som dom planerade.
Inatt drömde jag i vanlig ordning att vi var i Magaluf och när vi kommer till Treo så sitter mina föräldrar där redan och ska hälsa på mig. Jag blir snart galen om mina drömmar fortsätter. Haha. Det är ju larvigt!
Inte nog med det, jag som alltid annars lever ihop med min mobil har nu lärt mig att vara utan. Glömt den på ljudlös i två dagar så jag har inte hört om det ringt eller dylikt. Rätt skönt faktiskt.
Fast jag har massor av roliga helger att se fram emot kan jag inte riktigt se det så ljust. "Det är en hel evighet tills något roligt händer" Fast det redan är i helgen. Suck ryck upp dig!
Tänkte också byta msn tror jag. I brist på annat. Den jag har är så himla töntig att nu krävs det en förändring tror jag. Har faktiskt en som är helt okej men finns orken att flytta kontakterna och allt det där. Det är frågan, är det värt besväret?
Bara huvudvärken försvinner så borde det mesta lösa sig.

jag tänker aldrig på dig bara ikväll...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du vet väl att man kan flytta hela listan på en gång? :)

Postat av: angelique

cissi: jaa jag har hört något om det, men inget jag vet hur man gör :D haha jag är inte så speciellt high-tech :D

2008-08-28 @ 17:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback