hur hittade jag orken.

Jag vet inte faktiskt. Var ju helt slapp och likgiltig igår och skulle ju bara chilla med film och pyjamas hela dagen/kvällen och inget mer. Jag misslyckades. Iallafall fram tills kl 21 då jag tog bilen och åkte mot Tumba C för ps3 fotbollsturnering. Jag var oväntat pigg och tydligen kunde jag spelet. Haha. Jag som spelar sååå mycket fotbollsspel (?). Inte direkt min starka sida.
Tilldelad öl och efter en "uppvärmningsmatch" för mig mot Fredrik eftersom jag inte visste vilka knappar som gällde. Haha. Gick faktiskt jävligt bra. Satte nog grillor i huvudet på grabbarna redan där. Förlorade väl med något mål eller hur det var. Klart man har vinnarskalle men i det här var det bara en kul grej och för mig var ju inte det viktigaste att vinna direkt. Som för vissa andra.
Fredrik - England, Henke - Frankrike, Robin - Finland och jag - Sverige.
Efter jääääävligt många timmars spelande så om jag inte missminner mig vann Fredrik, Henke tvåa och jag orättvist nog på tredje plats. Haha. Nästan lite synd om Robin.
Efter att jag fått som jag velat och fick soffan att sova på med lyxen, täcke & kudde så fick jag sova 1h & 30min innan min klocka ringde och jobbet kallade. Helt fullt ut självförvållat men det var kul som fan och jag har aldrig varit så pigg en måndag förut. Dock ingen metod att rekomendera i framtiden.
Där inkluderade även min måndag, jobb och jag har faktiskt jobbat idag känner mig rätt duktig och morgondagen kommer nog se likadan ut.

Pappa ringde mig idag också. Kändes riktigt bra att få höra av honom nu innan jag packat väskorna och även jag far mot varmarevidder. Fick även adressen så vi kan skriva till honom. Tänker skicka vykort från Magaluf till honom <3
Saknar honom så att det gör ont. Det har inte ens gått en månad ännu. Ca 6 kvar.. Saknar och älskar dig pappa.

Grattis Akhila på din 20 års dag!! Hoppas du firar ordentligt på Rhodos nu!!!

det är lång väg ner och jag skulle aldrig ramla mer...


Kommentarer
Postat av: Robin Peteri

Haha alltså vafna det var ju fusk, egentligen kom jag trea men eftersom att datorn ansåg att det var mitt fel att det fuckade upp sig så fick jag lämna WO sista matchen. Mitt fucking täcke och kudde var det också så jag fick sova utan någonting, låg och frös halva jävla natten och så. Måste fan skriva ett riktigt jävla referat om turneringen eftersom att det här var så jävla vinklat.



Och inte fan hade du chilikontrollen EN ENDA GÅNG HELLER.



PEST PINA OCH FAN, ska aldrig mer spela tvspel!

Postat av: angelique

robin: jag har ju skrivit sanningen, tyckte det var orättvist mot DIG att jag kom trea :P det menade jag. så det så :D men varsågod kör hårt! ;)

2008-08-04 @ 19:56:44
Postat av: Robin Peteri

Amen precis!



Fan alltså, kom 3a idag! Henke den sopan kom 4a men inte fan gnällde jag om det, JAG KOM 3A!! Du missade årets turnerning, vafan! Kom igen nu, du kan ju inte svika bara sådär!

2008-08-04 @ 23:13:06
URL: http://tumbapeteri.bloggsida.se
Postat av: angelique

haha grattis du! haha joo det får jag. och jag svek inte :P

2008-08-05 @ 10:57:43
Postat av: Maria

aaah ar det sant?! :D vi aker hem pa sondag kvall sa vi kommer ga ut lordag i magaluf :) ses?

2008-08-05 @ 14:17:45
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Akhila

Tack gumman hoppas du har det super i Magaluf !

2008-08-13 @ 13:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback